ΣΥΛΛΗΨΗ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ – ΣΚΗΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ: ΝΑΤΑΣΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ
CONCEPT – DIRECTION – STAGE SPACE: NATASHA TRIANTAFYLLI
ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: ΈΛΕΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΑΡΑΦΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΣΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΝΑΤΑΣΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ
PERFORMANCE TEXT: ELENA TRIANTAFYLLOPOULOU, LEFTERIS SARAFIS, DIMITRIS PASSAS, DIMITRA MITROPOULOU, MELETIS ILIAS, NATASHA TRIANTAFYLLI
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜONIKA
ORIGINAL MUSIC: MONIKA
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΑΜΗ
COSTUME DESIGNER: IOANNA TSAMI
ΦΩΤΙΣΜΟΙ: ΣΑΚΗΣ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗΣ
LIGHTING DESIGNER: IOANNA TSAMI
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΑΡΑΦΗΣ
SCIENTIFIC COLLABORATOR: LEFTERIS SARAFIS
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
ASSISTANT DIRECTOR: DIMITRA MITROPOULOU
VIDEOS-TEASERS: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΪΔΑΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
VIDEOS-TEASERS: DIMITRIS MAKRIS, KONSTANTINOS CHAIDALIS
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΛΑΜΠΡΟΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΑΚΗΣ
PHOTOS: LAMPROS ROUMELIOTAKIS
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΣΑΣ, +GUESTS
WITH: MELETIS ILIAS, DIMITRIS PASSAS
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ STEPHEN HAWKING «ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ», ΣΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΚΑ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΟΠΤΡΟ 1998. –
ΠΡΕΜΙΕΡΑ: 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020 OPENING: 24TH FEBRUARY 2020
-ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ;
-ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ;
-ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ;
«ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ», ΤΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ STEPHEN HAWKING, ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΔΩΔΕΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΟ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ, ΤΗ ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ, ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ ΒΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ.
Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ, ΜΟΛΙΣ ΣΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ, ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΑΛΛΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΕΛΛΟΜΕΝΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΤΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ «ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ», ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ, ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΙΑ, ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΠΩΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ, Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΕΞΗΓΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ.
«ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ» ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. Η ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΥΦΥΙΑ ΤΟΥ HAWKING ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΗΡΩΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΛΗΣΙΑΣΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ.
–